Friday, March 11, 2005

Publicitat i interacció

Dintre del món virtual, la creativitat i la recerca són fonamentals per a tirar endavant dia rera dia. Avui a classe hem descobert Creative Showcae, una empresa que es dedica a premiar la creació i la innovació dintre de la publicitat on-line. Per exemple trobem la campanya on-line Trojan Games, de Viral Factory, feta per promocionar els preservatius Trojan al Regne Unit. La campanya relaciona diferents proves esportives dels Jocs Olímpics amb l'ús dels preservatius Trojan i el resultat són uns vidos divertits i impactants. La pàgina web és http://www.trojangames.com
Un altre exemple de la crativitat a la xarxa és el proposat per l'empresa Seis Grados,on es desenvolupa la Teorida dels 6 graus de separació. Aquesta teoria manté que dos persones qualsevol del món estan connectades a través d'una cadena de contactes de sis persones. Un exemple el trobem a la pàgina www.oracleofbacon.org on es busquen les relacions entre Keven Bacon i qualsevol altre actor, en sis pasos com a màxim. Seis Grados es una empresa especialitzada en estimular el diàleg entre els consumidors per aconseguir que ells mateixos siguin els comunicadors dels avantatges i inconvenients d'un producte. Les caomnyes que utilitzen es coneixen com a Buzz Marqueting o marqueting boca-orella.
Econoxco utilitza aquesta teoria del boca-orella però a través del concepte de Networking, que consisteix en desenvolupar la nostra pròpia xarxa de contactes professionals i personals.
A vegades però, la creativitat també pot arribar a ser molesta, com es el cas dels pop-ups. L'empresa Checkm8 aporta creativitat i innovació a aquest tipus de publicitat, donant noves i originals formes als tradicionals pop-up.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home