Friday, February 25, 2005

més usabilitat i briefings

La classe d'avui ha començat fent un repàs als principis de l'anàli heurístic que vam estudiar la setmana passada. Com ja vam fer amb la web www.anuncios.com, hem aplicat l'anàlisi heurístic a la pàgina www.emagister.com.
A continuació hem parlat sobre el Briefing en la comunicació interactiva. En el sector publicitari, l'elaboració d'un briefing és el primer pas per a què l'agència i el client es comuniquin. D'aquesta manera, els criteris que definiran l'acció de comunicació que ha de realitzar l'agència queden clars des del principi. El briefing utilitzat en comunicació interactiva comparteix una part amb el breifeing convencional, la que fa referència a la informació general (empresa, producte, posicionament, públic objectiu,...). Però en canvi aporta una part nova que fa referència a informació tècnica (sistema operatiu, servidor, web, aplicacions, navegador,..).

Per acabar hem parlat sobre els banners i a la classe pràctica hem dissenyat un banner per al nostre blog. Al banner s'anuncia els Esudis de Comunicació de la URV i servirà com a link a la pàgina web de la Unitat Predepartamental de Comunicació.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home